-Maaf sayang itu bukan tak wujud-

                               

dah lama sebenarnya dia muncul . cuma muncul nya dia seperti hantu . kejap ada kejap takde . mula mula dia bukan sesiapa . seriously , bukan sesiapa . mungkin tittle dia waktu tu cuma sekadar kawan biasa yang ada atau tiada langsung tak memberi kesan apa apa . waktu berlalu . masing masing menyepi . tambahan pula , aku masih terikat . bukan jenis aku  mencanang diri tatkala masih berpunya . jadi , aku melayan hanya atas nama kawan .

entah di mana permulaan . entah bagaiman cerita nya . hanya dia yang menemani hari hari sepi . seriously sunyi bila dia menyepi . tiba tiba status dia berubah . bukan lagi setakat kawan biasa . tittle dia sekarang scandle . ya . cuma scandle . bukan tak mahu beri dia peluang untuk ke tahap seterusnya  bila hati dah kosong . cuma aku takmahu menyakiti hati orang . bagaimana jika dia benar tulus menyayangi aku ? sedang aku ? hati kosong . hati masih lagi ada nama orang yang dah pergi . kenangan kenangan tu masih jelas dalam kepala . haihh . cinta ? rasa itu sudah lama terhapus dari jiwa ini . aku taktahu apa itu cinta sekarang . apatah lagi untuk mencintai dan bercinta . tapi , aku lagi takod , jika setia juga turut pergi dari diri aku . aku penad dengan permainan hati .

maaf . bukan sayang tu takk wujud . sayang itu ada . aku yakin dan pasti sayang itu ada untuk kau . jika tidak , entah mengapa untuk pertama kalinya , semalam airmata mengalir sebab kau . aku bukan jenis yang senang mengalir airmata kalau kau tak punya tempat dalam ruang hati . setiapa apa yang kau kata , kau buad . takkan pernah ada effect dalam diri aku jika kau bukan sesiapa bagi aku .

maaf . aku sayang kau . dan aku takod dengan perasaan ini . aku takod perasaan ni makan hati aku sendiri . maaf . jika suatu hari nanti aku mula menjauh -.-'

♥Thanks For Reading My Entry!Do Like And Share!♥

0 65 comment: